Bezorging & Levertijd

Levertijd

Levertijden variëren van 1 tot 14 werkdagen na het ontvangen van betaling voor producten uit voorraad. Voor meer informatie over de voorraadproducten kunt u het beste een e-mail sturen naar [email protected].

Als het betreffende product niet op voorraad is, zijn wij afhankelijk van de leveringsduur van onze leveranciers. In dit geval kan de levertijd tot 2 tot 4 weken oplopen. Voor meer informatie over de levertijd per merk kunt u terecht bij levertijd per merk.

 

Uw bestelling laten bezorgen door PostNL

PostNL bezorgt de volgende werkdag (of binnen 48 uur) nadat wij uw bestelling hebben opgestuurd. PostNL levert ook op zaterdag tussen 9.00 en 18.00 uur.

Als u de eerste keer niet thuis bent zal PostNL de volgende dag nogmaals het pakket bij u aanbieden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd, brengt PostNL uw zending naar het dichtstbijzijnde Postkantoor. Het pakket blijft drie weken liggen op het Postkantoor en gaat daarna retour naar de afzender. Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden. Kijk voor meer informatie op www.postnl.nl

 

Ander afleveradres

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Handig als u de bestelling bijvoorbeeld als cadeau verstuurt of op uw werk wilt laten afleveren.  

 

Rechtstreekse levering vanuit de fabrikant

In enkele gevallen ontvangt u uw bestelling rechtstreeks vanuit de fabrikant. Er zal contact met u worden opgenomen over de bezorging van uw bestelling. Let op: Wanneer u meerdere artikelen bestelt waarvan er één rechtstreeks door de fabrikant geleverd wordt, dan kan het zijn dat u twee of meerdere pakketjes ontvangt (bijvoorbeeld eerste en tweede gedeelte van de levering). 

 

Geannuleerde artikelen

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een product dat u besteld heeft niet meer leverbaar is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, aan u gecrediteerd.