Garantietermijn

Mocht uw product binnen een maand na gebruik defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is het garantietermijn van de leverancier van toepassing. Babyhonk.nl heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten herstellen door de leverancier. 

 

Defect bij ontvangst

Indien uw product direct na ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar of een tegoedbon.

Stappenplan garantie en defecten

Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij het retourneren zo soepel mogelijk afhandelen.

1. Meld bij onze klantenservice dat er sprake is van een defect artikel en beschrijf zo duidelijk en specifiek mogelijk wat er aan de hand is met het artikel.
2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek en eventueel verdere informatie.
3. Na overleg met de leverancier ontvangt u via de e-mail instructies voor de terugzending van het artikel.
4. Na ontvangst van uw zending stuurt Babyhonk.nl een ontvangstbevestiging via e-mail en worden de gekochte artikelen retour gestuurd naar de leverancier.
5. Zij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.
6. Wij informeren u vervolgens over de mogelijkheden.

Kosten retourzending

De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. Babyhonk.nl draagt de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.